piątek, 13 listopada 2015

Moje pierwsze naklejki wodne

Naklejki wodne chodziły za mną od dłuższego czasu, ale dopiero tydzień temu zdecydowałam się je zamówić na allegro. Wzorów do wyboru było dużo :D np. postacie z wszystkich możliwych bajek, zwierzęta, motywy roślinne itp. Ja wybrałam sowy, które uwielbiam motyw świąteczny i angry birds. Co ciekawe mamy 2 typy naklejek. Pierwszy z nich, który zamówiłam to te, z których nie odklejamy folii zabezpieczającej przed zamoczeniem w wodzie wzorku przez co musimy go dokładnie wyciąć, aby dokładnie dopasować do naszej płytki. Druga opcja jak dla mnie jest mniej skomplikowana :) po odklejeniu folii zabezpieczającej z arkusza wycinamy wzór zamaczamy w wodzie i ściągamy z tekstury już sam wzór :) A to mój pierwszy raz z nimi.



1 komentarz:

  1. świetne wzory wybrałaś i bardzo fajnie wyglądają na pazurkach :) :)

    OdpowiedzUsuń